Завершено будівництво прикордонного паркану в Ізраїлі, захищений міжнародний аеропорт

17 травня 2018

Паркан та колючий дріт для захисту аеропорту в Ізраїлі

Через два роки після того, як почалася робота над «розумним парканом», здатним зупинити ракети «Корнет», націлені на новітній цивільний аеропорт Ізраїлю Ейлат Ілан і міжнародний аеропорт Ассаф-Рамон, був побудований 26-метровий паркан з колючим дротом. Огорожа, яке простягається на 4,5 км, є частиною більшого 34-кілометрового забору висотою шість метрів уздовж йорданського кордону, який проходить від Ейлата до кибуца Самар на північ від Тимний. Загородження приставляє собою металеву конструкцію, на яку встановлені спіральні загородження з сучасного колючого дроту. Паркан оснащений електронікою, датчиками і технологією виявлення, щоб забезпечити захист вхідних і вихідних літаків від всіх видів загроз.

За словами старшого офіцера Армії Оборони Ізраїлю, який знайомий з проектом забору, в той час як кордон з Йорданією є одним з найспокійніших в Ізраїлі, оскільки у Аммана є сильна і ефективна армія, яка надає великого значення захисту своїх кордонів, але армія розуміє, що такий національний стратегічний актив, такий як аеропорт, вимагає, щоб такий паркан був побудований. «Хтось може запустити ракету по новому аеропорту, і тоді вона зникне», – сказав він. «Цей паркан зупинить ракети».

Новий об'єкт є першим цивільним аеропортом, побудованим в країні з моменту створення держави в 1948 році і що будуються в долині Тимна, в 19 км на північ від Ейлата. Він замінить аеропорт Ейлата Ейлат Хозман, розташований в самому місті, а також аеропорт Овда, розташований приблизно в 60 км на північ від Ейлата. Очікується, що міжнародний аеропорт Ейлат Ілан і Ассаф Рамон обслуговуватиме близько двох мільйонів пасажирів на рік і повинен відкритися в березні 2019 року.

Високопоставлений співробітник Міністерства оборони і армійського управління по будівництву огорож сказав, що паркан заснований на моделі забору з колючим дротом, який був встановлений на кордонах Єгипту і на Голанських висотах, але відповідно до унікальної топографії Арави. Особливу увагу було приділено плануванню забору з колючого дроту, розробленого спільно з природоохоронними органами таким чином, щоб він не пошкодив і не порушив навколишнє середовище, таке, як паводкові води і міграція тварин, для цього проходи були розміщені по всій довжині загородження з колючого дроту.

Проект був реалізований десятками підрядників з інженерно-будівельного департаменту Міністерства оборони, зокрема. В рамках будівництва міністерство очистило близько 13 квадратних кілометрів старих мінних полів. Як і бар'єри на інших кордонах Ізраїлю, паркан включає в себе колючий дріт, нові дороги, спостережні вежі та інші об'єкти безпеки. Також були побудовані командні центри, і всі відповідні органи, такі як ЦАХАЛ, Шин Бет (Ізраїльське агентство безпеки), ізраїльська поліція і командування Внутрішнього фронту, матимуть доступ до інформації, зібраної датчиками. Крім захисту аеропорту від ракет «Корнет», паркан з колючого дроту не дозволить мігрантам, злочинцям і терористам проникнути в Ізраїль з Йорданії.

Побудоване раніше загородження з колючим дротом вздовж єгипетського кордону скоротило число нелегальних африканських мігрантів, що прибувають до Ізраїлю, з 14669 проникнень в 2010 році до 213 в 2015 році і до 14 в 2016 році. Але число успішних проникнень спонукало владу підняти висоту паркану з п'яти до восьми метрів уздовж 17-кілометрового відрізка. З тих пір не було ніяких проникнень з боку Синая.

Новини Кордон Аеропорт Ізраїль