Веслярі стурбовані блокуванням парканом з колючим дротом терміналу Транс Маунтін
22 лютого 2018

Великий паркан з колючим дротом, встановлений в затоці Буррард, викликає занепокоєння і гнів серед місцевих любителів веслування на каяках. Огорожа з колючого дроту була побудована навколо нафтового терміналу Кіндер Морган в Транс Маунтін в Бернаби. Термінал був побудований восени минулого року, приблизно в 350 метрах від берега, тому компанія могла почати розширювати ділянку. На поверхні затоки були розміщені понтони, на яких було встановлено паркан зі спіральними загородженнями з колючого дроту. Тепер плавучі загородження з колючого дроту перекривають частину затоки, заважаючи пропливають вздовж берега човнам і невеликим суднам.
Раніше каякери могли гребти прямо вздовж берегової лінії південного берега, але тепер вони повинні обійти велику конструкцію огорожі з колючого дроту. «Колючий дріт нагорі дійсно додає відчуття, що потрібно триматися подалі», - сказав Майк Дарбішір, менеджер по експлуатації Deep Cove Kayak. «На це звертають більше уваги. Коли навесні знову почнуть прибувати веслярі, ми почуємо більше і побачимо всі доступні фотографії».
Каякер Порт-Кокуитлам, який знімав фотографії протесту два тижні тому, стверджує, що за ним стежили і фотографували люди на човні «Кіндер Морган» всередині огорожі з колючим дротом. Те ж саме відбулося з CTV News, коли в четвер вони оглядали на паркан з колючим дротом з води. «Вони по суті будуть слідувати за вами і стежити за тим, щоб ви нічого не робили, щоб перервати їх операцію», - сказав Дарбішір.
Плавучий паркан з колючим дротом навколо нафтового терміналу Транс Маунтін
У своїй заяві представник Транс Маунтін заявив, що огорожа з колючим дротом «призначена для захисту робітників і користувачів морських водних шляхів в цьому районі і для забезпечення безпечної експлуатації терміналу протягом будівництва». Дарбішір вважає, що це було зроблено, щоб не пускати тих, хто думає про саботаж проекту, але назвав це «свого роду крайнім підходом». Розширення терміналу включає в себе будівництво трьох великих причалів, які, коли буде завершено, простягнуться на 250 метрів. Розширення залишить набагато менше місця для проходження каяків та більших човнів.