Колючий дріт робить огородження по периметру аеропорту Хартсфілд-Джексона таким, що «ще більш відлякує»

7 вересня 2018

Забір зі спіральним загородженням з колючого дроту в аеропорту

Міжнародний аеропорт Хартсфілд-Джексон в Атланті планує завершити встановлення спіральних загороджень з сучасного колючого дроту навколо північного боку аеродрому до кінця жовтня, що, за словами чиновника, зробить цей паркан таким, що «ще більш відлякує».

На встановлення додаткових загороджень з колючого дроту аеропорт пішов після двох окремих інцидентів, що сталися протягом декількох тижнів один за одним на початку цього року, коли порушники порушували периметр і проникали в зону аеродрому, що охороняється. В одному випадку чоловік подолав паркан і вибіг на активну стернову доріжку і, надівши тільки нижню білизну, наблизився до літака, повного пасажирів. В іншому випадку людину було виявлено на під'їзній дорозі навколо аеродрому всередині огорожі близько 2-ї години ночі.

За словами Тіма Брауна, директора служби підтримки будівництва в Хартсфілд-Джексон, перша фаза установки спірального колючого дроту поверх трьох існуючих рядів колючого дроту обійдеться приблизно в 2,5-3 мільйони доларів.

Паркан з колючим дротом в аеропорту, посилений спіральним загородженням з армованої колючої стрічки

За його словами, другий етап – установка спіральних загороджень з колючого дроту на паркані, що оточує південну сторону аеродрому, включаючи п'яту злітно-посадкову смугу, – буде завершено до середини грудня. «Це зробить його таким, що ще більш відлякує», – сказав директор з безпеки Хартсфілд-Джексон Ян Леннон. Також встановлюються додаткові кріплення, які фіксують загородження з колючого дроту до сітки, щоб ніхто не міг відокремити його від паркану.

За словами Брауна, ці два етапи охоплюють 15 миль огородження, яке оточує аеропорт. «Це серйозна перешкода, як візуальна, так і фізична», – сказав він. Тимчасовий генеральний директор Хартсфілд-Джексон Балрам Бхеодарі сказав, що він очікує, що загальна вартість робіт складе близько 5 мільйонів доларів, які будуть оплачені за рахунок коштів аеропорту. Також розглядаються технічні заходи безпеки, такі як датчики руху різного типу. Ян Леннон сказав, що аеропорт також планує в кінцевому рахунку підсилити і інші огородження в аеропорту.

Новини Аеропорт США