Новітні технології охорони периметра аеропорту

Паркан в аеропорті

Охорона периметра аеропорту є серйозною проблемою в усьому світі, але чим більше фізичний розмір аеропорту, чим більше периметр – тим складніше стає підтримувати його безпеку. Наприклад, Міжнародний аеропорт Денвера в два рази більше Манхеттена, він займає площу в 53 квадратних миль і складається з двадцяти п'яти авіакомпаній, шести злітно-посадочних смуг і трьох залів. Завдяки своїм величезним розмірам, охорона фізичного периметра аеропорту вважається однією з найскладніших операцій по забезпеченню безпеки в світі.

Переважна більшість периметрів аеропортів захищені кількома рівнями безпеки, які складаються зі стін, парканів, загороджень з колючого дроту, систем відеоспостереження, охоронних споруд і патрулів. Ці заходи можуть бути ефективними, але в основному вони є пасивними бар'єрами, які можуть бути легко обійдені зловмисниками та злочинцями. Охорона периметра, здебільшого, залишається досить на низькому рівні, і в результаті багато аеропортів намагаються безуспішно виявити порушення периметра і не можуть зупинити зловмисників.

Порушення безпеки аеропорту

У 2015 році Associated Press провела всебічне розслідування порушень периметра в аеропортах США в період з січня 2004 року по січень 2015 року. На підставі публічних запитів, звітів про інциденти, пошуків в архіві новин та інтерв'ю було встановлено, що в аеропортах, які обробляли три чверті всіх комерційних пасажирських перевезень, відбулося 268 порушень периметра. Не так давно у Великобританії ми бачили, як Гатвік, один з найзавантаженіших аеропортів країни, зупиняється. Незадовго до Різдва рейси були зупинені, і пасажири застрягли після того, як потік безпілотних літаків порушив роботу злітно-посадочних смуг аеропорту. Хоча не було ніяких ознак фізичного порушення периметра, він підняв питання, що стосуються використання нових технологій щодо виявлення і боротьби з діями в межах периметра аеропортів.

Інтеграція різних систем охорони периметра аеропорту

Незважаючи на поєднання різних технологій в стратегіях безпеки аеропортів, було б справедливо сказати, що аеропорту необхідно додатково оцифровувати свої периметри, щоб більш ефективно захищати свої кордони. Таким чином, основна увага при виконанні операцій по забезпеченню безпеки в аеропортах має бути приділена інвестуванню, впровадженню та інтеграції технологій, таких, як системи штучного інтелекту і розподілене акустичне сканування, для поліпшення управління і безпеки аеропорту.

Але головне питання, з яким стикаються оператори, коли мова заходить про інтеграцію нових технологій – як ви поєднуєте їх для підвищення ефективності роботи? Різні аеропорти стикаються з різними загрозами – в залежності від таких факторів, як розташування, місцева топографія, погода і географія – і мають різні процедури і процеси, коли мова йде про охорону периметра аеропорту. Оператори аеропортів повинні розуміти, що інновації необхідні для підвищення безпеки, а цифрові технології можуть поліпшити протоколи безпеки і допомогти службам безпеки подолати проблеми, пов'язані із захистом фізичного периметра аеропорту.

Стратегія, заснована на розподіленому акустичному скануванні

Такі технології, як розподілене акустичне сканування, які забезпечують безперервний моніторинг всього периметра і створюють оповіщення в режимі реального часу, надають службам безпеки аеропорту повний огляд, необхідний для управління їх операціями і ефективного реагування на загрози. Коли мова йде про впровадження цифрових технологій та їх інтеграції в стратегії забезпечення безпеки периметра, периметр на основі розподіленого акустичного сканування має багато переваг для операторів аеропортів.

Підключаючись до оптоволоконних кабелів, встановлених по периметру, система розподіленого акустичного сканування перетворює їх в систему високочутливих вібраційних датчиків, ефективно створюючи «розумний бар'єр» по всьому периметру аеропорту. Він може бути встановлений як на землі, так і вбудований в огорожу – паркан або колючий дріт, і його роботу важко порушити.

Одною з головних переваг розподіленого акустичного сканування є його здатність виявляти ряд потенційно небезпечних видів діяльності, включаючи ходьбу людей, спроби зробити підкоп або тунель, лазіння по парканах і різання, а також здатність збирати відомості про тривалих або старих подій, а також як виділення довгострокових моделей і точок потенційної вразливості. Він забезпечує чітке визначення різних загроз, які можуть виникнути по периметру аеропорту, і забезпечує спеціальні сигнали тривоги для служби безпеки, що дозволяє швидко і просто приймати рішення.

Раннє виявлення небезпек по периметру аеропорту

Що ми часто бачимо в відношенні порушень периметра в аеропортах, так це те, що вони часто залишаються непоміченими, поки не стане занадто пізно. Але за допомогою рішення для моніторингу розподіленого акустичного сканування служби безпеки можуть бути попереджені про вторгнення при першій же можливості.

Раннє оповіщення є важливим елементом будь-якої сучасної стратегії безпеки. Чим раніше спрацьовує сигналізація, тим швидше реагують, тобто протоколи і процедури можуть бути ініційовані миттєво, і посадові особи можуть координувати свої дії з зовнішніми сторонами – будь то поліція, приватна безпека або інші урядові органи – і пом'якшувати будь-які можливі посягання, порушення або збиток, які можуть виникнути.

Це надзвичайно вигідно для операторів аеропортів. Отримуючи оповіщення про зловмисні дії в режимі реального часу, служби безпеки можуть координувати цілеспрямовану та ефективну відповідь. Оскільки порушення може бути виявлено і точка проникнення визначена, вони можуть ефективно управляти персоналом і командами та зосередити свої зусилля на тих зонах аеропорту, які найбільш схильні до ризику.

Інтеграція цифрового обладнання з аналоговим

Оскільки аеропорти пристосовуються до нових складних загроз, з якими вони стикаються, цифрові технології стають важливим елементом підвищення безпеки периметра. Хоча багаторівневі аналогові рішення, такі, як огородження з колючого дроту, охоронні камери відеоспостереження і патрулювання, як і раніше грають певну роль, їх необхідно підтримувати за допомогою технологій, які можуть об'єднати ці розрізнені методи.

З огляду на те, що передові рішення замінюють застарілі процеси, а доступ до інформації в реальному часі підвищує експлуатаційну ефективність, оператори аеропортів повинні звернути увагу на інтеграцію таких технологій, як розподілене акустичне сканування, в свої більш традиційні методи. Оператори аеропортів можуть переконатися, що їх служби безпеки мають доступ до інтелектуальних і дієвих способів спостереження за ситуацією, краще скоординовані і мають більш сильні позиції для ефективного реагування на порушення периметра і потенційні загрози в найкоротші терміни.

Статті Аеропорт