Аеропорт Едмонтон буде використовувати робота для контролю периметра та колючого дроту

25 липня 2018

Аеропорт, літак та колючий дріт

Зазвичай система захисту периметра аеропорту виглядає так – паркан з металевої сітки або зварних панелей і встановлений поверх нього колючий дріт або спіральне загородження з армованої колючої стрічки. Додатково можуть бути встановлені системи сигналізації і камери спостереження. Але в аеропорту Едмонтон (Канада) пішли далі – для контролю периметра аеропорту буде використовуватися автономний робот, який патрулюватиме периметр, виявляти сторонніх на території аеропорту, а також стежити за станом забору і колючого дроту.

Робот для патрулювання периметра аеропорту та контролю за станом колючого дроту

Робот для аеропорту Едмонтон був спільно розроблений центром передових мікропроцесорних і нанотехнологічних продуктів Альберти та Міжнародним аеропортом Едмонтона. Робот управляється людьми дистанційно, але також може управлятися автономно і має можливість навчатися для виконання своїх завдань. Система робота може розпізнавати тварин і людей, включає в себе навігацію, планування шляху, обхід перешкод, геолокацію і багато іншого. Патрулі будуть зосереджені на виявленні ушкоджень забору з металевої сітки, який оточує аеропорт, стежачи за тим, щоб колючий дріт був натягнутим і неушкодженим, і шукали отвори або зазори під огорожею.

Робот-дрон у вигляді сокола для відлякування птахів від злітних смуг аеропорту

Це не перший тип роботизованої технології, яку аеропорт Едмонтон використовує для забезпечення безпеки пасажирів. У червні 2017 року Міжнародний аеропорт Едмонтона став першим міжнародним аеропортом в світі, який використовує птахів-роботів, щоб відлякувати справжніх птахів від злітно-посадкових смуг. У поєднання з захистом периметра у вигляді металевого паркану з колючим дротом, ці та інші елементи роботизованої охорони периметра значно підвищують безпеку аеропорту.

Новини Аеропорт Канада